minik tv anasayfa
http://plants.ifas.ufl.edu/education/sit... levitra billigt holland apotheke viagra
captopril sin receta risperdal generic levonorgestrel venta libre
acheter levitra sur internet http://animateurs.france5.fr/IMG/cache-g... beställ cialis

D Çocuk



Çocukların en mutlu günleri D Çocuk ile başlıyor. Birbirinden eğlenceli yarışmalar, çizgi filmler D Çocuk’ta. Çocuklar en hızlı öğrendikleri çağda, D Çocuk’un öğretici belgeselleriyle hem eğleniyor hem de öğreniyorlar.

Yayın Bilgisi: D-Smart 51. Kanal, Uydu Frekansı 11012 30000 5/6 DİKEY BATI.

Programları :

Açıl Susam Açıl
Andy’nin Nesi Var
Atom Karınca
Çılgın Polisler
Çirkin Patito
Denver
Diyabolik
Dr Dog
Fly Tales
Gloria Wilma Ve Ben
Hareket Zamanı
Hayvanlar Dünyası
Kırby
Kötü Köpek
Küçük Golcü
Neden? Neden Ailesi
Polis Akademisi
Sonic
Spirou
Temel Reis’in Maceraları
Tenis Akademisi
Transformers Armada
Vay Canına
Winx Club

İlgili Yazılar

  1. Aralık 14th, 2008
    comment-top

    Keşke D-Smart’a Geçmese İdi. :(

    comment-bottom
  2. Ocak 23rd, 2009
    comment-top

    bizim eskiden televizyonumuzda vardı ama şimdi yok malesef

    comment-bottom
  3. ftm :
    Şubat 21st, 2009
    comment-top

    edanur adlı arkadaşa bi yorum ;üzülme kanallara tek tek bak belki bulyrsun dediğim gibi üzülmeee

    comment-bottom
  4. Şubat 24th, 2009
    comment-top

    Teşekkür ederim ftm saol ama yoq malesef

    comment-bottom
  5. beyza94 :
    Mart 17th, 2009
    comment-top

    bencede arkadaşlar

    comment-bottom
  6. tuğçe :
    Mart 20th, 2009
    comment-top

    YA BİZİM EWDE DÇOCUK VARDI ŞİFRE OLMUŞ ARTIK D-SMATA YA UUFF ORDA WİNX CLUB VARYAA UFF

    comment-bottom
  7. ercan :
    Mart 22nd, 2009
    comment-top

    biz d smart alacaz d çocuku izliycem tuğçe ben sana söylemem

    comment-bottom
  8. sedat :
    Nisan 3rd, 2009
    comment-top

    ya arkadaşlar ben bu d çocuktan ümidimi kestim bizim tv de var ama şifreli şifresini bulmaya çalışıyom amma bulamıyom yaaaaaaaa

    comment-bottom
  9. Nisan 20th, 2009
    comment-top

    Arkadaşlar sizi katılıyorum.Eskiden bizdede vardı.Aynı tuğçe arkadaşımızki şifrelendi.Çok üzülüyorum.

    comment-bottom
  10. onur keskin :
    Nisan 25th, 2009
    comment-top

    nolur d cocuku açın

    comment-bottom
  11. Mayıs 15th, 2009
    comment-top

    ya d çocuk d-smart ta geçti çocukların huzuru bozuldu:S

    comment-bottom
  12. sıla :
    Mayıs 23rd, 2009
    comment-top

    yaaaa d çocuk çok güzeldi ama şifreye girdi offff winx i izliyodum ama artık şifreli

    comment-bottom
  13. Haziran 17th, 2009
    comment-top

    bizde d çocuk var çok güzel

    comment-bottom
  14. hanife :
    Haziran 20th, 2009
    comment-top

    arkadaşlar üzülmeyin zaten winx in eski bölümleri siz kayıp kırllığın sırrı nı izleyin zaten o d-smart ta bende izleyemiyorum .

    comment-bottom
  15. asg :
    Haziran 21st, 2009
    comment-top

    neden d cocuk d max… sıfrelı keske d smart a gecmeseydi..

    comment-bottom
  16. Haziran 28th, 2009
    comment-top

    ben de d çocuk kanalı varı ama anten koptuğu için şimdi yok

    comment-bottom
  17. yasim :
    Haziran 29th, 2009
    comment-top

    niye uydu bağlantılarında yok

    comment-bottom
  18. Temmuz 14th, 2009
    comment-top

    ya gerçekten keşke bütün uydularda olma ihtimali olsaydı keşke şifresiz ne güzel istediğimizi izlerdir ne olur olsun

    comment-bottom
  19. Temmuz 22nd, 2009
    comment-top

    bence bütün normal sonra uydularda ama şifre girmesini hiç sevmedim

    comment-bottom
  20. Temmuz 29th, 2009
    comment-top

    sıla benimde şifreli

    comment-bottom
  21. Ağustos 7th, 2009
    comment-top

    eskiden vardı ama şimdi yok

    comment-bottom
  22. züleyha :
    Ağustos 10th, 2009
    comment-top

    cirkin patito feoyu coook seviyorum hengi şehirde yayınlandıgını söyleyebilirmisiniz 12:00 sabah 19.00 akşam yayınlarmısımız

    comment-bottom
  23. Ağustos 13th, 2009
    comment-top

    d çocuk şifreli olmasa keşke bu kanalı yapana söylüyorum her kanalda lütfen olsun hem herkeste izler neolur…

    comment-bottom
  24. Ağustos 13th, 2009
    comment-top

    d çocuğun yapımcılarına sesleniyorum ne olur d çocuk şifresiz olsu ve her kanalda izlensin lütfen…

    comment-bottom
  25. Ağustos 13th, 2009
    comment-top

    arkadaşlar keşke d çocuk şifresiz olsun ve her kanalda izlensin demi?

    comment-bottom
  26. Ağustos 26th, 2009
    comment-top

    Bence şifreli daha iyi,herkez çocuk kanalları izleyebiliyor.Biz kablo tv kullananlar Nickelodeon’a kaldık.D Çocuk Kablo tv gelsin lütfen

    comment-bottom
  27. Ekim 7th, 2009
    comment-top

    arkadaşlar d-smart alamıyorsanız teledünya alın.bizde d cocuk çıkıyor jetıx falan da çıkıyor size sayayım.trt cocuk,yumurcak tv,d cocuk,dısney channel,dısney xd,jetıx,cartoon network,nıckelodeon,kıds-co,bebe tv.bu çocuk kanalları var.166 dan başlıyor çocuk kanalları.ayda sadece 9.50 tl sinema paketi ayda 7.50 tl sizde alın yemin derim.ekmek kuran çarpsın inanmassınız d-cocuk u seyredemezsiniz tabii jetıx de öyle

    comment-bottom
  28. mertcan :
    Ekim 11th, 2009
    comment-top

    ya d cocuk yapımcısı hepimz üzülüyoruz ya d smartın fiyatın 100 tl ye indirin yada dcocuğu uyduya gecirin nolurrrr? gecirirseniz cok sevinirim

    comment-bottom
  29. bahar :
    Ekim 23rd, 2009
    comment-top

    bizde d-smart var çok gzll orda patito feo var çok gzl bi dizi

    comment-bottom
  30. Ekim 30th, 2009
    comment-top

    bn d-çocuğu patito feo dizisi var diye seviodum ama bizdede birden kayboldu d-çocuk arama yaptım çıkmıo :S:S

    comment-bottom
  31. ceren :
    Ekim 31st, 2009
    comment-top

    yaşasın bizde iyiki d-smart var her istediğimi izliyorum d çocuktan

    comment-bottom
  32. yaren :
    Kasım 5th, 2009
    comment-top

    ya bencede o kadar güzel şeyler arki d çocuk biraz izliom ama nikolocelon ve cartoon networku rahatlıkla izleyebiliom hem babam da maçları izleyebiliyo

    comment-bottom
  33. Aralık 25th, 2009
    comment-top

    Çook sevdiğim winx club kızları,

    En sevdiğim winx club kreşimde bütün arkadaşlarımla tartışılıyor

    comment-bottom
  34. Ocak 14th, 2010
    comment-top

    yumurcak tv iyiki var tabi yumurcak tv ve maxi tv var uydulu televizyonları seviyorum

    comment-bottom
  35. Ocak 14th, 2010
    comment-top

    yumurcak tv iyiki var tabi yumurcak tv ve maxi tv var uydulu televizyonları seviyorum bide en sevdiğim iki tane çizgifilm var biri winx kızları diğeri mxl çizgifilmi

    comment-bottom
  36. esna :
    Ocak 16th, 2010
    comment-top

    bence en güzel olan kanallar maxi tv ,yumurcak tv ve cartoon network

    comment-bottom
  37. berfin :
    Ocak 20th, 2010
    comment-top

    çok güzel bence

    comment-bottom
  38. Ocak 20th, 2010
    comment-top

    bence bana göre süper çok ilginç çizgi flimler var ve buna göre o büyük en iyi çizgi flim kanal ödülünün büyüklerden bile büyük olur kupa arkadaşlar

    comment-bottom
  39. Ocak 26th, 2010
    comment-top

    bi kapansa şu d-smart ii olur walla

    comment-bottom
  40. berfin :
    Ocak 30th, 2010
    comment-top

    nerdeyse başından kalkmıycam
    :) :) :) :)

    comment-bottom
  41. Şubat 6th, 2010
    comment-top

    D ÇOCUK AÇILSIN?

    comment-bottom
  42. Şubat 8th, 2010
    comment-top

    D Çocuk Teledünyada var izliyorum,baby tv çok daha güzel D Çocuk çok kötüleşti

    comment-bottom
  43. metin :
    Şubat 10th, 2010
    comment-top

    Ben sadece TRTÇocuk izliyorum. Yetiyor. Yen bir program çıkacak galiba geliyorlar diye tanıtım giriyorlar sitelerinde. çok etkileyici merak ettim

    comment-bottom
  44. Şubat 28th, 2010
    comment-top

    D çocuk çok güzel çok seviyorum

    comment-bottom
  45. Mart 8th, 2010
    comment-top

    d çocuk çok güzel bir kanal amma kapandı. artık üzülmeme gerek yok ç ünkü internetten önceden alınmış kopyaları izliyom. belkide bayramda açılır izlerim. açılmazsada ya teyzemlerde izlerim yada dsmart alınca izlerim dsmart:189,tl dmsart küçük:229,tl hdsmart:400,tl :):):):):)

    comment-bottom
  46. Mart 12th, 2010
    comment-top

    kardeşler d çocuk yenilendi ben televizyonumu taradım eros var yeşilçam smart var fashion tv var nickeledeon var ama şifreli belki 23 nisan ulusal egemenlik çocuk bayramınd açarlar hiç üzülmeyin hep böle gidicek deil ya arkadaşalr

    comment-bottom
  47. Mart 27th, 2010
    comment-top

    arkadaşlar gerçekten çok güzel bi kanal ama şifrelendi

    comment-bottom
  48. Mart 28th, 2010
    comment-top

    varya ben en çok çizgi film izlemem edanurada üzüldüm ama iyiolmuş dersini
    rahattça yapar.

    comment-bottom
  49. Nisan 1st, 2010
    comment-top

    Arkadaşlar üzülmeyin! D-çocuktaki çizgi film ve diziler yavaş yavaş Maxi TV ye geçiyor.Eğer yinede D-çocuk istiyorsanız bayramları bekleyin.Çünkü bayramda bazen D-SMART açıyor.Açmazsada Maxi TV’den idare edin.Yani eninde sonunda açacak.Bakın D-plusa sadece d smart dedi ama açıldı.Valla para için çocukların tüm mutluluklarını çalıyorlar.Yarın bir gün Yumurcak TV,CartoonNetwork ve Maxi TV’ye şifre koyacaktır.Bizde TRT ÇOCUK’la yetineceğiz dimi.Bu mesajı okuyanalar LÜTFEN haklısın desin.

    comment-bottom
  50. emre :
    Mayıs 26th, 2010
    comment-top

    ben d çocukta bildiğim çizgiler:sonic transformens ve kirby içlerinden en sevdiklerim:kirby ve sonic tir.bunları arkadaşlarımla bile oynarım.hatta sonic.çok çok çok çok çok severim soniği.siz bilirmisiniz?hangi kanalda olursa olsun bulurum soniği.her zaman seyreyip oynayıp çok eğlenirim.ya siz sonici bu kadar önem verirmisiniz.oynarmısın severmisin seyredermisin? sana soruyorum.bence evet diğin.

    comment-bottom
  51. Haziran 8th, 2010
    comment-top

    merhaba dcocuk artik turksattra sifreisz olsucak tşklşer

    comment-bottom
  52. Haziran 8th, 2010
    comment-top

    Holley! D ÇOCUK ve Dream TV şifresiz yayında.

    comment-bottom
  53. mert vural :
    Haziran 11th, 2010
    comment-top

    d çoçuk açıldı bügün müjde

    comment-bottom
  54. Haziran 23rd, 2010
    comment-top

    Bende de D Çocuk kilitliydi. Ama dün yani 22 Haziran Salı günü şans eseri D Çocuk’u açtım ve açılmış! Ama kilitli gösteriyor. Ama açık oluyor!

    comment-bottom
  55. Haziran 24th, 2010
    comment-top

    mert doğru söylemiş d çocuk şifresi kalktıhemen açın

    comment-bottom
  56. Temmuz 1st, 2010
    comment-top

    arkadaşlar saçaklı ve tedy diye bir çizgi film vardı hatırlayan varmı d çocukta idi şimdi yok

    comment-bottom
  57. Temmuz 1st, 2010
    comment-top

    ben saçaklı ve tedi çizgi filmini istiyorum lütfen sizde yorumlayın

    comment-bottom
  58. ozan deste :
    Eylül 17th, 2012
    comment-top

    d çocuk türksat 1c 2a frekansını bilen var mı

    comment-bottom

Yorum yapın

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.