minik tv anasayfa
sildenafiili hinta cialis farmacia ahumada cialis en belgique vendo viagra santiago cialis venta libre comprar levitra 20 mg cialis holland cialis generique acheter viagra 100mg prix aquistare ciali in internet
viagra online store 
viagra pas cher en pharmacie 
foro cialis 
acheter apcalis jelly 
tadalafil costo 
acheter cialis viagra 
viagra zonder recept 
viagra einkaufen 
viagra lille 
viagra generika bestellen 

Luli TV



Luli TV çocuklara güvenli bir ortam yaratarak, onlara hayal kurma, merak gibi duyguları aşılamayı hedefliyor. Kanalda yer alan programlardan, ‘I Can Count’ ile çocuklar sayı saymayı, ‘Mr. Mix Up’ ile çeşitli objelerin ne işe yaradığını, ‘Palm Pals’ ile beş parmakları ve boyalar yardımıyla hayvanları öğrenecekler. Luli TV, ailelerin bebekler ile iletişimine de katkıda bulunuyor.

Yayın Bilgisi: D-Smart 50. Kanal, Uydu Frekansı 11938 27500 5/6 YATAY DOĞU.

Programları:

Günaydın
Kahvaltı Saati
Oyun Saati
Atıştırma
Oyun Saati
Öğle Yemeği
Uyku Zamanı
Çay Saati
Öğrenmek Eğlencelidir
Yemek Saati
Yatak Vakti
İyi Geceler

İlgili Yazılar

  1. semaa :
    Aralık 23rd, 2008
    comment-top

    ara sıra izlediğim bir kanal

    comment-bottom
  2. Şubat 24th, 2009
    comment-top

    Imm güzel denilebilir bir kere izledim çocuk şeyi galiba biraz resim çizio sadece hayal ürünü olmasada eh işte

    comment-bottom
  3. Mart 18th, 2009
    comment-top

    ben burda craft cornere ve palm pals’ı izliyorumm….. sadece sewk aldığım program o …..

    comment-bottom
  4. Nisan 20th, 2009
    comment-top

    Bana göre güzel yani.Güzel olmasada gayretlemişler

    comment-bottom
  5. kader bayraktar :
    Haziran 28th, 2009
    comment-top

    sewilmiyecek kanal değil bence 9 yaşına gelmişim hala luli tv yi izliyorum we ayrıca çok eğitici şeyler çok sewilen kanal :)

    comment-bottom
  6. Temmuz 2nd, 2009
    comment-top

    hep luliyi siyretcem annem bana izin veriyor sizi çok seviyorum

    comment-bottom
  7. Temmuz 2nd, 2009
    comment-top

    luliyi beğendim çok güzel bin bebeğim çok seviyor

    comment-bottom
  8. nilüfer :
    Temmuz 23rd, 2009
    comment-top

    bence çok güzel ve öğretici, yararlı bir kanal 17 aylık bir oğlum var birlikte sürekli izliyoruzz o da çok seviyorr

    comment-bottom
  9. Temmuz 31st, 2009
    comment-top

    çok güzel benim kardeşim sürekli izler.gerçekten manyak olmuş bravo.süpersiniz yaa

    comment-bottom
  10. Eylül 6th, 2009
    comment-top

    ben 11 yaşına geldim 3 kardeşim olcak 2 yaşındaki kuzenim çok seviyor bana sürekli hümacıt lütfen luliyi aç lütfen yalbarım diyor

    comment-bottom
  11. beytül şeyma :
    Ekim 30th, 2009
    comment-top

    luli yi çok seviyorum. yemek yerken uyurken bile izlemek istiyorum. rica edrsem luli adına bi şarkı yaparmısınız.

    comment-bottom
  12. azra :
    Kasım 21st, 2009
    comment-top

    kardesimm sürekliii luli yi isleyorrr vee bana bişi islettirmiorrr

    comment-bottom
  13. ayşegül :
    Ocak 9th, 2010
    comment-top

    kanalınız gerçekten çok güzel.oğlum furkan 1.5 yaşında ve sizi izlemeye bayılıyor.uyku saatin de ise luli ye ait ninni ile uyumayı seviyor .sizden ricam lulinin ninnisi ve sözlerini bana gönderirmisiniz.tşk edeiyorum

    comment-bottom
  14. berfin :
    Ocak 20th, 2010
    comment-top

    çok güzel biraz daha çocuklar için ama bence çok güzel :D

    comment-bottom
  15. Ocak 22nd, 2010
    comment-top

    ordaki civ civ çook tatlı

    comment-bottom
  16. merwe :
    Ocak 25th, 2010
    comment-top

    şeker kız kendi yağmura katılıyorum

    comment-bottom
  17. betül :
    Mart 31st, 2010
    comment-top

    kardeşim bu kanala bayılıyor ciciv çıkıncada alkışlıyor:D

    comment-bottom
  18. PINAR :
    Mayıs 12th, 2010
    comment-top

    bence bu kanalda bizim yaşantımıza uygun olmayan şeyler var.

    comment-bottom
  19. sena :
    Mayıs 16th, 2010
    comment-top

    bende 15 yaşımdayım ve hala izliyorum çünkü kardeşim izliyince bende izlemek zorunda kalıyorum ama gerçekten süper çocukların zekasını geliştirmede 1 NUMARA

    comment-bottom

Yorum yapın

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.